Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle,bloguma hoşgeldiniz...

dilekatesoglu333@hotmail.com

Hikayem...

      Merhabalar;
      Ben Dilek Aygün,
      35 yaşında 2 erkek çocuk annesiyim. Antalya'da yaşıyorum ve öğretmenlik yapıyorum. Ülkemiz koşullarında öğretmenlerin çalışma şartları ve aldıkları ücret malum hiç yeterli değil. Mesleğimiz gün geçtikçe itibarsızlaşmakta ve birçok öğretmen işe mutsuz olarak gitmekte. Eğitim sisteminde yaşanan kötüye gidişte üzerine gelince öğretmenliği ne kadar çok sevsemde sınıfımın içi haricinde mutlu değildim. Hayatım boyunca hep araştırmacı oldum, kendimi geliştirmek için yaşam koçluğu ve öğrenci koçluğu eğitimleri aldım. Evde bilgisayarın başında boş zaman geçirmektense diyerek sosyal medya üzerinden kampanyalara katıldım ve çok güzel şeylerde kazandım.
     Sosyal medya üzerinde gördüğüm bir paylaşım ile hayatım değişti ve harika bir işle tanıştım. Network Marketing. O paylaşımda kişi 13. maaşını yani yıllık bonusunu paylaşmıştı ve 100 bin lira civarı idi. Eğer yıllık bonus ödülü bu kadar ise normal zamanlarda ne kadar aylık maaş kazanıyordu ki bu insanlar. Birçok insan gibi bende bu işlerin katalog üzerinden satış yapmak olduğunu ve bu işlerden çok para kazanılmadığını düşünüyordum. Sayfamdaki birkaç kişiden şimdiki firmamın ürünlerini az çok görüyordum ve güzel olduğuna ilişkin bir fikrim vardı. İş hakkında ise güzel bir araştırmaya giriştim ve çok kazançlı bir iş olduğunu, evimden özgür çalışabileceğimi, kendi işimle birlikte hemde çocuklarımı ihmal etmeden yapabileceğimi öğrendim. Bu işte birçok başarılı insan olduğunu gördüm ve onlar yapabiliyorsa ben neden yapamayayım ki dedim, eşimin de desteği ile Network Marketing işine başladım. Öğretmenliğin aksine elde ettiğiniz her başarıda cömertce ödüllendiriliyorsunuz ki bu harika. İlk ayımda şirketimin başlangıç ödülü olan saati kazandım ve bunu çokta zorlanmadan yaptım. Sadece tanıdıklarıma sistemi ve ürünleri anlattım, onlarında sisteme dahil olup ürün kullanmalarını ve aynı şekilde insanlara sistemi anlatmalarını ve ürünleri tavsiye etmelerini sağladım. Yani ben öğrendim, öğrettim ve öğretmelerini sağladım. Aslında günlük hayatımda hep yaptığım tavsiye etme işini yaptım ve kendi kişisel ürünlerimi aldım sadece. Bunun karşılığında prim ve ödül kazandım. Bu sistemi çok sevdim. Hem aileme kaliteli ürünler kullandırdım, (burdan almasam dışarıdan alacağım ve ne olduğunu bilmediğim ürünler olacaktı bunlar) hem de para kazandım. Ben bu işe başlarken gerçekleşebileceğine inandığım hayaller kurdum, çocuklarımı çok iyi okullarda okutmak, verandasında eşimle oturup kahve içeceğim, çocuklarımın keyifle koşturacağı bir bahçesi olan büyük bir ev sahibi olmak, dünyayı gezmek,şirketimin verdiği lüks marka otomobile sahip olmak gibi... Bu işin öncesinde bunlar hayaldi evet şimdi ise benim için sırasıyla gerçekleştirilecek hedefler.
Şirketimin başarı ödüllerinin bir diğeri olan arabayı hak ettim ve şu anda kullanıyorum. İki oğlumu da özel okulda okutabiliyorum. Diğer hedeflerimi gerçekleştirmek için çalışmaya devam ediyorum ve biliyorum ki hepsi gerçek oluyor. Herkesin evinin konforunda, çocukları olsa da onları ihmal etmeden, başka bir mesleği olsa da ona ek olarak yapabileceği, çalışma zamanlarını kendinin belirleyebileceği Network Marketing, diğer işlerden çok daha iyi bir yol.
"En büyük işler, büyük hayaller kurma özelliği olan insanlarca başarılmıştır. "
Hayal kurun ve yola çıkın.

Sevgiler ;
Dilek Aygün

0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital