Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle,bloguma hoşgeldiniz...

dilekatesoglu333@hotmail.com

Okul Öncesi Market'ten çocuklarımıza hediye kitaplar...

Okul öncesi eğitim gerçekten çok önemli,çocuğun kişiliğinin oluştuğu dönem okul öncesi olduğu için bu dönemde aldığı eğitim onun hayatını etkileyecektir. Bu nedenle kaliteli bir eğitim alması çocuklar için gereklidir. Benimde 2006 doğumlu okul öncesi eğitimi alan bir oğlum var, onun davranışlarında ve gelişmesinde eğitimin ne kadar önemli olduğunu gözlemleyebiliyorum, her alanda evde olacağından daha fazla gelişiyor okul öncesi eğitim sayesinde...
Zeynepminikkuzum blogu ve Okul Öncesi Markette çocuklarımız için çok güzel bir kampanya düzenlemişler, çocuklarımız için çok faydalı kitaplar hediye edecekler...
Kampanya katılım koşulları
1- Okul öncesi market sitesine üye olup herhangi beğendiğiniz bir ürünü arkadaşınıza tavsiye etmek
2- Blogu olan arkadaşların isterlerse bloglarında kampanyadan bahsetmeleri
3- Bloga üye olmanız

4- Son olarak üye olduğunuz isim soyisimle ve mail adresinizle birlikte yorum bırakmanız (bu bilgileri yazmayan arkadaşlar malesef çekilişe katılamayacaklardır)


Başlangıç:03.04.2010


Bitiş:17.04.2010
HERKESE BOL ŞANS
http://zeynepminikkuzum.blogspot.com/

0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital