Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle,bloguma hoşgeldiniz...

dilekatesoglu333@hotmail.com

BEN KİMİM? BLOGUMDA İLK MİMMM :)

Canım arkadaşım Gamze-Closely Fashion Ben kimim? mimiyle beni mimlemiş.. Bu benim blogumdaki ilk mimim :) Başlıyorum bakalım cevaplara :)



İsminiz: Dilek


Yaşınız: 28


Mesleğiniz: İşitme Engelliler Öğretmeniyim


Boyunuz: 1.60


Kilonuz: En zor soru bu :) 62


Ayak Numaranız: 38


Saç Renginiz: Koyu kahve


Göz Renginiz: Kahverengi


Kaç kardeşsiniz ve Meslekleri: 3 kardeşiz.Küçük erkek kardeşim 6. sınıfta, büyük erkek kardeşim üniversite 2. sınıf öğrencisi


Anneniz: Ev Hanımı


En beğendiğiniz huyunuz: Güler yüzlü olmam


Hiç beğenmediğiniz huyunuz: Çabuk sinirlenmem ( ama sinirim saman alevi gibidir)


En beğendiğiniz yeriniz: Dudaklarım ve gözlerim


Hiç beğenmediğiniz yeriniz: Ayaklarım


Çantanızda mutlaka bulunmalı: Cüzdanım,cep telefonum,makyaj çantam,el kremim,parfümüm


Çantanızda asla bulunmaz: Herşey olabiliyor çantamda asla bulunmaz diyeceğim birşey yok :)


Arabanızın markası: Şuan da yok


Hayalimdeki araba: Mini Cooper


En sevdiğiniz yemek: Mercimek köftesi,midye dolma,pizza


Hiç sevmediğiniz yemek: karnıbahar


En sevdiğiniz hayvan: Kuş


En korktuğunuz hayvan: Yılan


Kullandığınız parfüm: Şuanda Avon wish of love


Kullandığınız cilt bakım ürünleri: Loreal


Her gün mutlaka yaparsınız: İnternette sörf :)


Her gün yapmayı ihmal edersiniz: Yürüyüş


Karanlıktan korkar mısınız: Korkarım


Korkutmayı sever misiniz: Hayır


Giyim tarzınız: Spor giyinmeyi seviyorum ama işim gereği maalesef hafta için klasik giyiniyorum


Asla giymeyeceğiniz: Uzun etek


Cep telefonunuzun markası: Sony Ericson W550i


Bilgisayarınızın markası: Vestel


Karşı cinste aradığınız özellikler: Sadakat,Saygı, Anlayış


Karşı cinste hoşlandığınız tip: Esmer
,uzun boylu 


En beğendiğiniz oyuncu: Will SMİTH


Benzetildiğiniz bir oyuncu: Çağla Şikel


Film çevirmek istediğiniz ünlü: Will Smith


Başka bir şey yapmak istediğiniz ünlü: Yaşarla düet yapmak


Tuttuğunuz takım: FENERBAHÇE


Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz: Tenis


En büyük hayaliniz: Zengin olmak :)


Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz: Öğretmen olmak
Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık: Aklıma gelmedi bişey :)


Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: Yamaç Paraşütü






Ben bu mimi


Adavapuru'na


Pelinciğime


Nurşen'e gönderiyorum...

3 değerli yorum:

Unknown 11 Nisan 2010 11:24  

teşekürller canım kırmayıp cevapladığın için:)

dilekaygun 12 Nisan 2010 04:20  

rica ederim canım,bende sana teşekkür ederim beni seçtiğin için :)

NURŞEN 14 Nisan 2010 00:46  

teşekkürler canımsın hemen cevaplıyorum

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital